Ben ik weer😜

18 augustus 2019 - Joensuu, Finland

Hi allemaal,

Hier ben ik weer. Vandaag is mijn derde dag in Joensuu en ik begin al aardig te wennen. Ik merk dat het Engels praten ook steeds makkelijker gaat en dat ik het soms juist weer heel gek vindt om Nederlands te praten. Gistermiddag kregen Ana en ik opeens een appje of we wat wilde komen drinken bij iemand een paar appartementen verderop. Wij waren meteen enthousiast en hadden bedacht om er zeker heen te gaan. Dus wij op weg naar de supermarkt om de hoek om nog wat alcohol te halen, want ja je kan niet met lege handen aankomen. Daarna gingen we meteen naar het appartement.

Eenmaal aangekomen waren we toch net iets te vroeg, maar zeker niet minder welkom. Het waren allemaal mensen uit verschillende landen en de meeste waren hier al voor meer dan een jaar (sommige zelfs al drie!!) en ze vonden het erg leuk om ons verhalen te vertellen en tips te geven over wat we allemaal kunnen gaan doen. Toen het wat later werd kwamen er steeds meer mensen en ook steeds meer alcohol, haha. Van het een kwam het ander en ben op mijn tweede avond al in een Finse club beland en ook nog eens karaoke gedaan (lekker Ed Sheeran meegeschreeuwd).

Vandaag heb ik een dagje niks op de planning gehad en ben ik even een stukje door de stad heen gefietst (ja ik heb een hele mooie rode fiets😂) en heb ik boodschappen gedaan bij de Lidl, toch nog een beetje in Nederland haha.

Morgen ga ik voor het eerst naar de University om mijn inschrijving bij de studentenvereniging compleet te maken en hopelijk een pakket te ontvangen waarmee ik kan gaan koken en eten, want veel kan ik nu nog niet. Ik ben heel erg benieuwd, I will let you guys know.

Kusjes, Latysha

1. Corrie:
    19 augustus 2019
    Fijn dat je het naar je zin hebt! Mis je !
    Liefs bert & corrie😘😘