Feestjes en nog een feestjes😂

1 september 2019 - Joensuu, Finland

Hiii allemaal,

Het is alweer even geleden, daarom dacht ik maar weer eens even wat te plaatsen. De bbq van vorige week was erg leuk! Het is hier heel normaal om naar dat park te gaan en met z'n allen te gaan bbq'en in kleine hutjes die daar staan. We maakten zelf ouderwets onze spies van takken en prikten het vlees hier op😂. De omgeving van dat park is ook echt ontzettend mooi, het is een soort eiland waar je over een brug heengaat. Je bent dus omringt met water en dit eiland zelf is gewoon een soort bos. Super leuke plek om even te chillen.

Zoals je in de titel al kan lezen zijn hier nu al erg veel feestjes (sorry lever), en ik kan natuurlijk geen nee zeggen tegen feestjes haha. Gisteravond hebben ik en mijn huisgenoot een soort welkomst feest georganiseerd voor de mensen die bij ons in de straat wonen, was erg grappig want er kwamen opeens meer dan 30 mensen in ons kleine appartement maaaar was echt super gezellig. Het was erg leuk om te zien hoe veel verschillende mensen hier (komen) wonen en leuk om te horen voor hoe lang ze hier zullen gaan zijn en wat ze studeren. Ben ook tot de conclusie gekomen dat iedereen hier goed kan drinken, dus ik pas er goed bij😜.

Dinsdag heb ik mijn eerste schooldag, dit is een soort introweek voor internationale studenten en heb er enorm veel zin in. Nog meer mensen leren kennen en eens kijken hoe de scholen hier zijn. Keep you updatet!

x Latysha