Weer een verhaal😃

25 augustus 2019 - Joensuu, Finland

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuw verhaaltje. Ik begin steeds meer op mijn plek te raken en leukere dingen te doen. Afgelopen vrijdag ben ik naar een museum geweest hier. Dit weekend was een soort van festival waardoor heel veel dingen hier die normaal geld kosten nu gratis waren. Was erg grappig om te zien en een hele gezellige middag/avond.

Diezelfde vrijdagavond is mijn eerste huisgenoot hier aangekomen, of ik kan beter zeggen teruggekomen. Het is een Russisch meisje die al voor 7 jaar in Finland woont en al 2 jaar hier in Joensuu. Tot nu toe lijkt het me een heel erg aardig meisje en ben ik erg blij dat ik vanaf nu gewoon niet meer de hele tijd alleen zit in mijn kamer, maar er nog iemand rondhuppelt hier. Ik denk dat deze week of volgende week maandag de volgende huisgenoot gaat komen en ik ben heel benieuwd, want ook zij zou een exchange student moeten zijn net zoals ik. Nog even afwachten dus😃

Verder heb ik nu eigenlijk stiekem wel heel erg veel zin in het starten van de school. Ben erg benieuwd met wat voor mensen ik in de klassen kom te zitten en hoe de klassen überhaupt zijn op deze universiteit. Nog ff een weekje wachten en dan kan ik ook dit gaan ontdekken.

Vandaag ben ik uitgenodigd voor een bbq ergens verderop op een klein eiland van Joensuu, dus ben erg benieuwd hoe dat is. Eerst moet ik alleen nog ff de was doen hier, dat moet ik nu allemaal zelf doen haha😜. Dit was het weer voor nu😃

x Latysha

1. Lia:
    25 augustus 2019
    Ik heb mooi een paar wasjes minder😜😀💞