1 week verder

22 augustus 2019 - Joensuu, Finland

Hoooi allemaal,

Zit onderhand al weer een week in Finland, is allemaal erg snel gegaan. Heb helaas nog steeds geen huisgenoten, maar heb al wel weer meer mensen ontmoet. Zo heb ik maandagavond gegeten met twee Duitsers, ze waren erg aardig en hadden erg lekker voor mij gekookt (gelukkig maar, want weet nog steeds niet of dat koken mij goed af zal gaan😜). Dinsdag en woensdagavond heb ik gegeten met een Pools en een Belgisch meisje. Was weer even heel gek om mensen in je eigen taal te horen praten en de verhalen die het Poolse meisje over de situatie in haar land vertelde was soms best wel schrikken, zo slecht hebben wij het nog niet😜.

Vandaag heb ik eigenlijk niet veel bijzonders gedaan, ben even teruggegaan met mijn fiets want het zadel schoot elke keer weer omlaag als ik er op ging zitten (zie je het al voor je😂). Het inschrijven op de Uni was allemaal goed gegaan, alleen had ik natuurlijk weer iets gedaan wat alleen mij kan overkomen. Voor het activeren van het account moest ik een wachtwoord geven (logisch😂) en in de brief, die ik dus niet goed had gelezen, stond dat het wachtwoord geen naam of geboortedatum mocht bevatten en ja je raad het al, dat deed ik dus wel. Hierdoor moest ik nog een keer terug naar de universiteit maar nu heb ik gelukkig alles geregeld voor zover het kan.

Ohja zelfs het wassen is me hier goed afgegaan, wie had dat gedacht. Morgen ga ik nog een keer naar de universiteit en hoop stiekem 's avonds even een feestje of iets mee te pakken, haha.

Dit was het weer voor deze keer😃

x Latysha